Du är inte inloggad.
Har som sagt inte sett så mycket av Vance, men han som var direktören i första säsongerna gillade jag. Han var inte med så mycket, men kändes riktig som direktör. Gillade också sättet han betraktade de andra byråna på. Lite kul att se dem som konkurrenter, och inte lika diplomatiskt som Jenny var.
Admin skrev:
Tycker många av diskussionerna är rätt fattiga. Visst, att inte tycka om en karaktär kan man väl göra. Men tycker det skulle vara intressant att veta varför...
Personligen känns Vance betydlig mera äkta och bättre skriven roll som en chef för en federal myndighet. Jenny var otroligt malplacerad och man kunde inte ta henne på allvar. Om det var manusförfattarnas fel eller Lauren som inte lyckades göra rollen trovärdig har jag där emot svårt att svara på.
I mina ögon är Jenny den sämsta karaktären i NCIS och jag tror även att producenterna kände det. Jag har heller inte hört speciellt upprörda åsikter om hennes försvinnande från serien samtidigt så verkar det över lag vara flera som gillar Vance. I alla fall internationellt.
Ok, visst, alla har rätt till sina personliga åsikter, men det finns faktiskt många som är väldigt upprörda att hon försvann från serien. Jag är en av de personerna, och på forum jag varit på har folk sagt att visst, de gillar vance, men de tyckte ändå jenny var bättre. Även fast hon inte hade den störst fanskaran var hon fortfarande älskad av många och vi saknar henne otroligt mycket i serien. Ok, jag vet inte hur många det är av alla fans som är upprörda, eftersom jag vet att hon inte var den mest populära karaktären, och jag förstår inte varför. Säs 4 förstörde hennes karaktär, visst, men det var för att författarna messed her up. Hon var fantastisk i säs 3 och 5 och det hade kunna varit så mycket mer de hade kunnat gjort med henne om dom hade gjort nått annat med LaG grejen.
Jennys karaktär är mer intressant än Vances.
Jenny väckte inget intresse hos mig, trots att man fick veta att hon varit involverad i 'black ops' och många till synes spännande uppdrag som agent så kände jag inget intresse av att få reda på hennes bakgrund i mer detalj eller nåt, Vance är jag däremot väldigt intresserad av och tycker det är synd att vi inte sett mer av honom, ser fram emot avsnittet som sänds i USA på tisdag som fan. Kortfattat, Vance intresserar mig som karaktär bra mycket mer än Jenny ens var i närheten av.
Senast redigerat av Typhos (2009-03-15 21:38)
hmm... jag känner mig kluven, å ena sidan vande jag mig vid Jen, men jag håller med att han verkar intressant.
Man (iaf jag) vet nästan inget om honom
Hymm, Jag var först ganska emot Vance. Mest tror jag för att de var en ny karaktär.
Men ju mer jag ser honom desstå mer känns hans passa som chef.
Visst han är strän, lite kall. Men ska man vara chef så kan man inte vara kompis.
Känns också som han ger mer och mer av sin karaktär, och sin personlighet.
Skådespelaren som spelar Vance blir mer varm i kläderna.
Får också mer utrymme av mansuförfattarna att agera. Så med tiden kommer
han bli bättre ju längre som säsong 6 fortlöper.
där har du nog en poäng...
vet ni vad?
jag har börjat gilla Vance som direktör. det kan bero på att han var med sin familj och faktiskt log senast (06:11 silent night)
han känns typ... vet inte hur jag ska uttrycka mej... snällare?
håller med
Jag tycker Vance bara blir skummare å skummare.
det med
hmmm kanske det med ![]()
Tycker att Vance har blivit snällare och mer varm. Han var rätt bitchig i slutet av säs 6 tycker jag
Jag tycker bättre om honom nu
Hans attityd under större delen av säsong sex var väl mer en reaktion på faktumet att Gibbs spenderade så mycket tid på att ifrågasätta honom, nu när Gibbs tvingats (eller iaf beordrats av SecNav) att spela med har vi som ett brev på posten fått se en annan Vance också.
kan va en förklaring