Du är inte inloggad.
Hejsan.
Ville bara säga att Michael kommer att vara med på Stockholm Arlanda ikväll på kanal 3.
Fick inte reda på det förens nu när det är paus. Kanske värt att se? ![]()
Nja, det är fotboll att se ikväll, men tack för tipset, ska se till att se programmet på ett eller annat sätt i efterhand.
jadu, fotbollen får man ju inte missa. 3-0 till sverige i första halvlek. Tyvärr så kan vi ju inte gå vidare till vm nu som det ser ut.
Att vi skulle missa VM har väl egentligen stått klart sen nationaldagen då vi förlorade hemma mot Danmark, men jag missar aldrig en landskamp ändå.
Ja, jag såg ftobollen men, blickade över då och då till TV3.
Går antagligen att se nu, eller om någon dag på deras WEBBTV
han var inte med så himla mycket som jag hade hoppats på, det var tydligen något med hans taxi:p
Matchen var helt seg!
haha, jag såg det, lika charmig som på NCIS.
Önskar dte hade vart längre, men men, glad jag fick se lite iallafall. ![]()
Tänk att han besöker sverige. ^^ skoj skoj
Blondin skrev:
Matchen var helt seg!
Matchen slutar 4-1 och du kallar den seg...? Håll dig du till handboll eller basket =P
Såg programmet nu, haha, Jacob (Poodles-sångaren) var med där också, jävlar vad han såg sliten ut, troligen rejält bakis, eller kanske full fortfarande, haha.
Haha Michael såg rätt sliten ut han också efter utekvällen med TV3. Hans kommentar "A bellydance" till tjejen som jobbade där var så bra, hon såg rätt överraskad ut först tyckte jag.