Du är inte inloggad.
välkommen hit till forumet ![]()
kan inte annat än hålla med
Tack så mycket
Trevligt att se att det finns så många i Sverige som tycker om NCIS.
Bella skrev:
[...] och självklart att man får veta att hon visst sköt Ari för att skydda Gibbs.
Troligen var det så att Ziva inte hade order om att döda Ari. Ziva anförtrodde sig antagligen till Michael om att hon sköt Ari, varvid Michael berättade för Zivas pappa, som hittade på lögnen att han beordrat det och sen påstått det till Vance som i sin tur påstod det till Gibbs, för att skapa tvivel om hennes lojalitet. Jaja, vi får nog reda på sanningen rätt tidigt i säsongen, bara två och en halv vecka kvar.
Senast redigerat av Typhos (2009-09-05 15:52)
Låter väldigt troligt
Ziva kommer nog tillbaka till teamet troligtvis andra eller tredje avsnittet, hoppas jag
Typhos skrev:
Bella skrev:
[...] och självklart att man får veta att hon visst sköt Ari för att skydda Gibbs.
Troligen var det så att Ziva inte hade order om att döda Ari. Ziva anförtrodde sig antagligen till Michael om att hon sköt Ari, varvid Michael berättade för Zivas pappa, som hittade på lögnen att han beordrat det och sen påstått det till Vance som i sin tur påstod det till Gibbs, för att skapa tvivel om hennes lojalitet. Jaja, vi får nog reda på sanningen rätt tidigt i säsongen, bara två och en halv vecka kvar.
Jag instämmer med att det där låter väldigt troligt ja. Hoppas att det stämmer, eller åtminstone att det var något sånt som hände, annars vore det nästan för ledsamt ![]()
Andreas skrev:
Ziva kommer nog tillbaka till teamet troligtvis andra eller tredje avsnittet, hoppas jag
Mycket troligt. Ziva kommer tillbaka, men det kan ta ett tag.
Bella skrev:
Typhos skrev:
Bella skrev:
Jag instämmer med att det där låter väldigt troligt ja. Hoppas att det stämmer, eller åtminstone att det var något sånt som hände, annars vore det nästan för ledsamt
Jag räknar med att något liknande hände, det vore tråkigt om allt vi trott varit sant sen 5 år tillbaka varit lögn... Så är det inte, Ziva räddade Gibbs, så är det!
Typhos skrev:
Andreas skrev:
Mycket troligt. Ziva kommer tillbaka, men det kan ta ett tag.
Jag håller med
Jag brukar vanligtvis inte sitta och hoppas och vänta på att två stycken perosner ska bli tillsammans i en serie men jag tycker det vore väldigt kul att se Ziva och Tony tillsammans. Hoppas det blir så någon gång i säsong sju, det vore skoj.
Bella skrev:
Jag brukar vanligtvis inte sitta och hoppas och vänta på att två stycken perosner ska bli tillsammans i en serie men jag tycker det vore väldigt kul att se Ziva och Tony tillsammans. Hoppas det blir så någon gång i säsong sju, det vore skoj.
En passionerad natt tillsammans (såklart inklusive sex) ska tydligen vara på gång om man får tro rykten, men förhoppningsvis leder det inte till något annat än att de inser att det vore en dålig idé att starta ett riktigt förhållande, personligen är jag rejält emot att de försöker sig på ett "riktigt" förhållande.
Senast redigerat av Typhos (2009-09-08 00:25)
NICE!!!!!!!!!!!!!
Typhos skrev:
Bella skrev:
En passionerad natt tillsammans (såklart inklusive sex) ska tydligen vara på gång om man får tro rykten, men förhoppningsvis leder det inte till något annat än att de inser att det vore en dålig idé att starta ett riktigt förhållande, personligen är jag rejält emot att de försöker sig på ett "riktigt" förhållande.
Ja jag med, det kmr förstöra stämningen.. Alltså de får gärna bli ihop när säsongens final närmar sig o så, men inte nu i början. Jag gillar att de är typ på G..
håller med, de får gärna bli ihop i slutet men nt i början:)
Tänk McGee råkar kyssa Ziva på något sätt. Inte medvetet utan typ när de ska vända sig om till varandra eller så och Tony ser det hade varit grymt cool och höra på hans kommentarer
.
limi skrev:
Tänk McGee råkar kyssa Ziva på något sätt. Inte medvetet utan typ när de ska vända sig om till varandra eller så och Tony ser det hade varit grymt cool och höra på hans kommentarer
.
Att se Tony's reaktion om McGee och Ziva skulle utbyta saliv vore såklart kul, men det här med att kyssas ofrivilligt eller av misstag på ett eller annat sätt är lite svårt att tänka sig hur det ska kunna gå till.