Du är inte inloggad.
Nej, och det sade jag inte. Däremot är det mycket svårare att hitta äldre filer via torrents och dessutom ha en bra hastighet på dom.
Min kommentar var riktad till Sandy, ledsen att jag inte va riktigt klar på den punkten.
Det ligger något i det du säger om att hitta äldre filer och dessutom ha en bra hastighet, men jag hade inte mycket bättre tur med DC++ i det avseendet.
Hymm, är normalt för mig,
När de gäller asnitten från säsong 6.
Ädre ligger på runt 100-400kb/s är okej de med
Bästa avsnittet säsong 5? DEFINITIVT Corporal Punishment, där en marin har blivit drogat och han tror att han fortfarande är kvar i Irak.. Helt sjukt när ingen kunde slå ner honom förutom Ziva.. Riktigt coolt! ![]()
+ sösongavslutningen var också rätt så bra, men nt lika bra som Corporal Punishment..
Har fortfarande inte sett säs. avslutningen på säs. 5 men vet i princip vad som hände. Det var nått med en begravning, Jenny kallar in Mike, Tiva åker till LA och en skottlossning i en övergiven resturang och Jenny dör:( sen tappar Abby massa CD-skivor och Vance splittrar teamet
Ja det var i stort sett vad som hände, slutet var bäst .. Blev helt ledsen när ja såg det HAHA
jag kommer nt ihåg vilka avsnitt som är vilka, jag vet typ bara att det var en massa med LaGrenouille säsongavslutningen och lite dialoger... men Chimera var ett bra avsnitt, kommer ihåg det eftersom dt var typ 100repriser lr nåt sånt
Internal Affairs är mitt favoritavsnitt.
någon som vet vad avsnitt som ducky går undecover heter och vilken säs?
ducky undercover? vad har jag missat:o hehe
har för mig att han hade lösmustach och kallade sig charles...
Det är i säsong fyra, avsnitt 14, det heter Blowback. Det är också avsnittet vi får veta att Kort egentligen är CIA-agent och har infiltrerat Grodan.
TACK! ![]()
Och god jul!