Du är inte inloggad.
Min favorit karaktär är Ziva för hon är intressant att följa och utvecklas mycket på ett intressant sätt. Någon som håller med? (skulle inte förvåna mig om ingen gör det, vi brukar ju vara oense på den här hemsidan) vem är er favorit karaktär??
Men håll i dig då, för jag håller med dig
min favorit i början var Abby, då jag precis började kolla på denna underbara serie, och nu så har det inte ändrats så mkt för hon är fortfarande min absoluta 1a på listan, men.....
näe men jag gillar väl alla för olika saker.... typ Abby är (liiite:)galen, McGee för han är en sån datanörd:D sen Gibbs för hans klara sinne, Ziva för att hon är speciell, Tony för hans skämt och bla bla jag kommer inte på varför jag gillar dem men jag kan inte riktigt tänka mig serien utan någon av dem.. ni kanske inte fattar vad jag menar, det skulle inte förvåna mig på sättet jag skriver på men jag kommer nt på hur jag ska förklara...(=
Kan inte välja mellan Abby och Ziva, de är så olika men ändå så lika, båda är starka personligheter och inte ett dugg rädda för att ta för sig i en ganska "macho" värld.
Jag har aldrig sett det ur den synvinkeln, men nu när du nämner det så ser det så självklart ut.
Angel, du börjar hålla med folk alldeles för ofta ![]()
läskigt eller hur, jag måste ta mig ur det här på något sätt.
Det är väldigt svårt att säga vem som är min favorit karaktär. Jag tycker att det som gör serien så bra är att alla karaktärerna är så bra. Det finns ingen av huvudkaraktärerna som är tråkig. Men jag tycker iofs att Gibbs gör mycket av serien. Om han skulle försvinna så vore det inte riktigt samma sak. Jag tror serien skulle påverkas mest ifall han försvann medan den skulle kunna fortsätta att vara NCIS även om någon av de andra karaktärerna försvann (fast det såklart vore jättetråkigt om det skulle hända).
Jag tycker Abby är en jätterolig och bra karaktär. Det vore kul om man kunde få veta lite mer om henne.
Ziva är nog min andra favorit. Men jag tyckte de gjorde henne lite omänsklig i början så då tyckte jag inte lika mycket om henne. Men sen när de började med att hon fick visa lite känslor osv så tyckte jag hon blev mycket bättre.
Jenny Sheperd var en annan favorit. Jag tyckte väldigt bra om henne och hennes och Gibbs förhållande till varandra. Det var roligt att se henne försöka behålla sin auktoritet över honom medans han bara t.ex gick rakt in på hennes kontor osv.
Den jag nog tycker minst om är Tony, fast serien vore ju självklart inte densamma utan hans skämt och humor.
Sådär, det var ett ganska långt inlägg, sorry.
jag saknar 'gamla' tony lite....
Du menar den Tony som mentalt var fast på college fortfarande och var rejält barnslig? Jo, jag saknar honom lite grann också, det är kul när han jävlas med andra, fast hade jag jobbat med någon som honom på riktigt som stal min lunch, hittade på dåliga spratt och snokade bland mina saker skulle det inte dröja länge innan han mystiskt försvann och aldrig återfanns igen.
Senast redigerat av Typhos (2009-09-12 13:31)
jag håller med
Mina favoriter TOP 5 xD kan inte välja nån specifik så det får bli top 5 xD
5.Gibbs
4.Abby
3.McGee
2.DiNozzo
1. Kate
saknar henne ![]()
Man glömmer Kate rätt snabbt när "zuper ziva" kommer in i bilden, det ända du behöver göra är att aldrig mer kolla på de gamla avsnitten
tony är ju bäst med hans humor skulle det ju inte va lika kul att titta på NCIS och vem skulle då gibbs ge sina headslaps till?
Navy cis skrev:
tony är ju bäst med hans humor skulle det ju inte va lika kul att titta på NCIS och vem skulle då gibbs ge sina headslaps till?
Tony är en väsentlig del av NCIS, serien skulle inte vara detsamma utan honom, men samtidigt avskyr jag hans sätt, skulle jag jobba med någon som honom skulle jag säkert blivit sparkad pga att jag slagit ner honom, men som betraktare så skrattar jag mest åt hans stil, men som sagt, gjorde någon samma sak mot mig skulle jag bli rejält förbannad. Dubbelmoral? Jepp, rejäl sådan faktiskt, men så är det.