Du är inte inloggad.
Kollar just nu på Season 2 episode 14. Tim hade på gång med en tjej som var involverad i deras "case" och precis när det var mest romantiskt mellan henne och Tim så blev hon mördad.
Detta påminner mig om en av de nyare avsnitten då han träffar en tjej på ett café men sen slutar det ändå olyckligt.
Jag vet att många här inte tycker om att det blir för mycket känslor o.s.v i serien men detta skulle kunna vara ett undantag eller? ![]()
Då undrar jag. Kommer vår kära Timothy Mcgee någonsin hitta den rätta?
Jag hoppas på att Tim och Abby ska komma på att de passar bra ihop på riktigt igen och bli tillsammans. Jag hoppas mer på det än Tony och Ziva iaf.
Jag vet inte...
Bella skrev:
Jag hoppas på att Tim och Abby ska komma på att de passar bra ihop på riktigt igen och bli tillsammans. Jag hoppas mer på det än Tony och Ziva iaf.
Kan inte riktigt hålla med
Personligen tycker jag att det är rätt så irriterande att (nästan) varje gång ett kärleksintresse uppenbarar sig för någon i gänget så visar de sig vara "onda" eller så blir de dödade omgående, jag skulle tycka det var roligt om någon fick en partner (som inte är en någon vi redan träffat) som de kunde hålla fast vid en längre tid.
Mellan McGee & Abby skulle jag nog vilja se en kyss som serieavslutning, alltså i sista avsnittet, och inte där man ser hur de "bygger upp" sin relation så som Tony och Ziva "gör"
McGee och Abby gjorde rätt i att sluta dejta och jag hoppas att de inte återupptar det misstaget.
Tony har iaf haft ett långt förhållande men det var ju under täckmantel
Jag tycker inte nån i serien ska bli tillsammans med nån annan i serien. Med det menar jag att dom inte ska bli tillsammans med nån som är med i teamet.
Det är en sak som jag gillar med NCIS att karaktärerna inte hålla på att ****** runt med varandra som många andra serier gör.