Du är inte inloggad.
Jag har precis upptäckt att det inte kommer att gå NCIS season 7 som vanligt klockan åtta på tv3 idag. Någon som har någon aning om det kommer att gå att se avsnitt i fortsättningen etc? Och i så fall var.
asså de avbryter de hela tiden
![]()
Vet du när de planerar att börja sända igen
?
Senast redigerat av petter1234 (2010-03-09 17:12)
antagligen efter sjärnkockarna. Om inte det blir sommar uppehåll förstås..
hoppas inte det blir sommar uppehåll det är ju då man kan se dom mest på tv t.ex man har ingen innebandy eller fotboll och man har SOMMARLOV
Tillbaka vecka 13 enligt tv3.se, jag håller dålig koll på veckorna men jag har för mig att det är typ vecka 11 nu? Så om det stämmer så sänder de nästa avsnitt om två veckor.
vecka 11 ja.... suck... prao ![]()
Ja, de ligger dock inte så långt efter USA, tycker dock det är himla konsigt att de inte samkör. Det borde vara någonting som gynnar produktionsbolaget, speciellt när de gör julavsnitt exempelvis, för när vi ser det har julen varit för länge sen. Därmot har jag förstelse för att det håller på DVD utgivningen.
alla program som USA görs visas i USA först sedan i andra länder. ta family guy t.ex vi är på typ 2 säsongen och USA på nästan säsong 7
Family Guy börjar närma sig slutet av säsong 8 i USA. Hade jag fått bestämma hade den dock lagts ner för länge sen, sämre serie som överlevt mer än två år får man leta länge efter.