Du är inte inloggad.
Angel skrev:
Jag tror nog det svider lite för Sasha när hon ser hur populär serien är
Jag tvivlar på det. Om hon redan i andra säsongen kände att hon inte orkade med det hektiska schema en TV-serie innebär hade nog inte ens vetskapen om hur stor serien skulle bli fem år senare kunnat hjälpa henne att hålla ut. Sen är det ju så att trots att NCIS är den mest populära serien idag så är varken Pauley, Cote, Sean eller Michael vad man kan kalla superstjärnor i Hollywood, finns en del som bara gör små filmroller som ändå är mer kända än vad de reguljära i stora TV-serier är. Så som sagt, jag tror inte att Kate ångrar att hon slutade med TV-serier och istället bildade familj och numera figurerar i diverse filmroller.
Om hon nu kände av det
Du misstänker alltså att hon egentligen inte var så värst utarbetad utan bara var lite trött på rollen och inte trodde på serien och maskerade det som att hon inte orkade för att ha en ursäkt att lämna? Tja, den möjligheten finns såklart men jag ser ingen orsak till att misstro hennes "officiella" förklaring så länge jag inte ser fakta eller berättelser om att det gick till på ett annat sätt.
var det något romantiskt mellan gibbs & kate... när man kollar på youtube står det alltid saker som "deras kärlek till varandra" & "man ska aldrig dejta en kollega"...?
Det brukar väl alltid vara så att folk ser vad de vill se i serier. Många vill se romans mellan Gibbs och Kate och därför gör de sådana music videos med scener mellan dem. Men officiellt så var det aldrig nåt mellan dem i serien vad jag märkte eller kan minnas.
det har jag oxå undrat över. det finns hätte många "kibbs" videor på youtube med kärlekstema
Det fanns lite "spänning" mellan dem, vilket en del tittare uppfattade, men det var aldrig så att de nästan eller på något sätt blev tillsammans i serien.
Tycker Ziva är så mycket roligare än Kate. Bästa är ju att hon är Mossad, så varje gång några killar står och hotar dom och Tony är med så säger Tony nåt i stil med "You dont wanna mess with this chick" eller något annat haha.
Widilinski skrev:
Tycker Ziva är så mycket roligare än Kate. Bästa är ju att hon är Mossad, så varje gång några killar står och hotar dom och Tony är med så säger Tony nåt i stil med "You dont wanna mess with this chick" eller något annat haha.
Ah bli skyddad av en tjej